sâmbătă, 19 iulie 2008

Bravo.


Un post de televiziune care mie imi place tot mai mult, este Antena 3.Pe langa stirile foarte bune,emisiunea ,,In gura presei" (care e cea mai tare emisiune din Romania) si biografiile de sambata dimineata mai e si emisiunea Top Gear.La fel si ,,Ucenicul".Iata ca acest post nu difuzeaza foarte multe reclame domnule georgica si totusi rezista foarte bine in comparatie cu alte posturi care isi pierd telespectatorii tot mai des.Deci geoargica ai cuvantul meu ca este un post foarte tare,care nu ii face reclama stelei si lui Becali(deci e Dumnezeu pe pamant pentru ca nu auzi de Becali si Steaua in continuuuuuuu ca la Pro tv si nu sunt reclame asa ca georgica vezi ca se poate,iar eu daca as avea post nu as baga atatea reclame ca imi pierd telespectatorii.).Aprecierile mele sincere pentru trustul Antena care in opinia mea este cel mai tare trust din televiziune si detine cele mai tari posturi de televiziune din Romania(sper ca nu am repetat aceeasi idee mai georgica).

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sunt de acord. Trustul Antena e cel mai bun pe piata informationala de astazi in Romania. Cat radem noi de motanelu Felix, trebuie sa ii recunoastem si meritele. La ,,antene" vedem ca se face televiziune adevarata, emisiuni de calitate si nu sunt prezentati manelistii si nuntile lor de tot rahatul, nu sunt prezentate ,,crimele de la ora 5", nu este pupat Basescu si Becali in fund, nu sunt prezentati cei de la PDL ca salvatorii neamului romanesc si nu exista obsesia Steaua.