vineri, 25 iulie 2008

Taximetristi..............


Eu cred ca traiesc intr-o lume care ma depaseste.Nu am sa vorbesc despre taximetristii din Alba(sa te fereasca Domnul sa mergi cu unii dintre ei).Am sa vorbesc despre comportamentul celor din Orastie.Stand in fata unei statii de taxi,aud frecvent ,,fara numar fara numar", ,,de ce ma minti de ce ma minti eu stiu ca nu ii cea ce simti?" plus ca bietii oameni au placerea de a vorbi cu o putere in glas incat tu vrand nevrand esti partas la discutiile lor.Muzica(cateodata asculta muzica) si manelele sunt date la maxim asttfel tu sa sti cat este Guta de bogat.Au fost reclamatii la politie da nu s-a intamplat nimic.Doar nu isi misca fundurile alea grase ,,oamenii legii" pentru asa ceva.Pe langa toatea astea,de multe ori gasesti in statie mul dar mult mai multe masini decat spatiul alocat taximetristilor.Nici nu prea poti vorbi cu unii dintre ei pentru ca unii dintre ei ca au cu 2 clase mai mult ca trenul.Acest articol l-am scris(ca pe multe altele)pentru am spune o alta nemultumire despre micutul si infectul oras in care traim.(noi orastienii)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da ai dreptate. Ca sa nu mai vorbim de taximetristii care vin cu masinile lor la spalatorii auto (Str. Andrei Saguna mai exact) si care dau la maxim manele si deranjaza pe locatarii de pe strazile apropiate. Sau sa nu mai vorbim de modul in care acestia conduc. Sa te fereasca Dumnezeu. Sunt total de acord cu ce ai spus. Keep walking (without a taxi) :))).