sâmbătă, 6 decembrie 2008

Genial!

Nu folosesc des cuv dar acum este cazul!Nu degeaba se spune ca fotbalistii sunt oameni prosti.Ascultati si va veti lumina!
1.Esti o hahalera, zdreanto!"M-am certat cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat. In schimb, Marian Iancu e obraznic si umbla cu tot felul de jargoane care nu e bine sa le dai la presa" (Gigi Becali).
2. “Dinamo este un grup viu, care trăieşte” - Gigi Mulţescu
3.De poeti numai de bine''Da’ cine e dom'ne Nichita Stanescu asta? A adus mai multi bani decat mine in Romania?" (Gigi Becali).
4.Parerea mea..."Noi suntem rapidisti din tata-n fiu, in afara de fiul meu, care e stelist" (Nicolae Vacaroiu).
5.Cine il poate contrazice?"Cred ca daca inscriam mai multe goluri decat ei, castigam" (Gabi Tamas).
6.“Copii, mergeţi la şcoală, că şi şcoala e bună la ceva!” - Gheorghe Hagi
7."Daca nu dadea Ceahlaul 4 goluri, castigam noi cu 1-0!" (Ion Velea, membru al clubului Electroputere Craiova, dupa meciul Ceahlaul-Electro 4-1 disputat in campionatul 1994/95)
8."Milan sau Madrid, important e sa fie din Italia!" (Andreas Moller, fost international german)
9."Acest gol i-l dedic lui Ionut Badea, care a nascut azi-dimineata o fetita, iar golul i-l dedic lui." (Alexandru Baltoi)
11.Claudiu Raducanu -"Canicula a mai făcut făcut două victime? Sper ca poliţia să-şi facă datoria şi s-o prindă".
12.„Nu poate fi povestită magia unui meci de fotbal într-un roman: e tot atît de absurd ca şi cînd ai vrea să-ţi provoci un orgasm prin lectură“, (romancierul brazilian Paulo Coelho)


Sper ca v-au placut insa ilustreaza partea mai trista a unei arte.
Cei care au vb mai sus, sunt cei pe care ii idolatrizam.Asa ca ai grija pe cine alegi in viata ca idol ca te regasesti in el.

Un comentariu:

Anonim spunea...

scuzama radu...daca tu il idolatrizezi pe gigi becali,multescu sau baltoi e grav atunci:)))...finalul cam slabutz...nu slabutz cat fara logica:)