vineri, 7 august 2009

Steoaia.ro

Cat am incercat sa ma abtin sa nu zic nimic de sport.ro si steaua nu mai pot.Zi de zi vezi doar stiri cu ei.Ca si post sunt slabi si penibili cei de la sport.ro(doar fac parte din media pro) dar eu neavand gsp ma uit la ei.Si ii vezi cum se excita la o stire cu steaua.Vezi min de min stiri despre ce culoare avea c..u lu goian despre ce a zis stancu si tot stiri despre ei.Inteleg ca majoritatea sunt stelisti dar nici in halu asta.De Poli s-a vb asa de putin dar despre steaua Motherwell s-au dat stiva de stiri la tv.Nu mi se pare normal.De ce nu isi schimba denumirea inSteoaia.ro?In art asta nu am nimic cu Steoaia dar am cu cei care nu isi fac treaba cu profesionalsim acolo.Singuru de apreciat este Radu Banciu care oricat de criticat este de toti cacatii la cur de fani stelisti isi face datoria pastrand o limita intre opozitie si pupincurism.


Rusine Steoaia.ro

Niciun comentariu: