marți, 8 iunie 2010

Inca un an...

A mai trecut un an de scoala...ar trebui sa ma simt mai destept?mai castigat?...poate acum nu dar in timp va veni acel sentiment de multumire...a trecut un an greu...parerea mea ca cel mai greu de cand dorm pe bancile scolii....desi nu ma omor cu invatatul si ma complac in mediocritate(i`m a average boy) pot sa spun ca a trebuit sa trag ceva la scoala pt a termina anul cu bine si nu m-am referit la chiul...a trecut un an in care programul a fost mai incarcat ca niciodata si asta m-a deranjat destul de mult...si din pct de vedere finaciar situatia nu a fost roz...ba chiar mai mult merge inspre negru(inchis cum spun unii)....dar pe de alta parte am avut o serie de realizari...mici dar care mi-au mai indulcit anul...ramane placut in amintirea mea locul 1 pe tara la concursul de coruri de muzica psaltica de la Bucuresti si e placut sa stii ca s-a castigat cand ai depus si tu un minim de efort...si tot in acest an scolar am trait si cea mai frumoasa seara de fotbal de cand ma stiu:Rapid-steaua 5-1....despre asta nu am cuvinte in acest articol asa ca voi vorbi in articolul urmator despre seara cu 5....per total un an destul de reusit dar ne asteptam si la mai bine nu?..de ce sa nu fim putin cretinei si sa speram pt ca lucrul asta il poate face oricine nu?...

Un comentariu:

Cristina spunea...

Nu e bine sa te complaci in mediocritate. Nu stiu de ce, dar mereu m-am temut de nivelul mediu, de asa-zisa cale de mijloc.
Secretul meu pentru niste note bunicele,( mai exact doar 9 si 10 la toate materiile, cu o exceptie de 8 pe un semestru...) ar fi sa ai o memorie buna si sa retii tot ceea ce se discuta in clasa. Fara sa deschid caietul acasa, sunt capabila sa impusc o nota buna. Temele le fac oral in mare parte...
La anul, fiind a 12-a o sa trebuiasca sa mai invat putintel.