luni, 25 iulie 2011

Graduated si admis!


Nu vreau sa mai postez vreun articol despre reveniurea mea in blogger caci ar fi inutil.Am facut-o de atatea ori si am dat chix pentru ca dezinteresul si lenea m-au facut sa ma indepartez de instrumentul meu de transmitere al propriilor ganduri!
Acum insa am revenit fericit pentru faptul ca dupa 4 ani de liceu(seminar) am intrat la facultate!Lucru dealtfel obisnuit pt majoritatea populatiei care a trecut prin aceasta etapa insa pentru mine fiind un lucru nou am considerat ca este demn de consemnat.De acum ,,Domnu` Parinte" a inceput sa urmeze caile legale pt a intra in posesia hainei negre in care se va imbraca (sper) in urmatorii ani!

4 comentarii:

Serafim spunea...

No du-te mah piosule... Vezi ca o sa vin sa ma spovedesc dupa ce ard un steag alb-visiniu :)).

Fotograf Ioana spunea...

felicitari,,, e o mare realizare

Masaj erotic Pitesti spunea...

un articol foarte bun fe;icitari ai un blog interesant

Politan Prod 97 SRL spunea...

Ai realizat ceva

Fose septice



Bazine –
Rezervoare


Ghivece